Strikkeklub

Mandage i lige uger kl. 19.00,

Kontaktperson:

Else Lund 2785 5787

Orienteringsmøde om valg til menighedsråd

Tirsdag d. 14. maj kl. 17.00 i Hørby sognehus Løgstørvej 71 9500 Hobro

Vil du være med til at støtte op om kirkens arbejde i lokalsamfundet? Eller er du bare nysgerrig efter at høre, hvad man laver, når man sidder i et menighedsråd? Så mød op til orienteringsmøde d. 14. maj. Mødet er en forberedelse til menighedsrådsvalget, der finder sted d. 17. september.

Mariagerfjord Kirkehøjskole

Foredragene finder sted i Hobro kirkecenter, Søndergade 3 9500 Hobro. Tilmelding til Anni Engedal på mail: anniengedal@hotmail.com. Pris: Kr. 50 pr. foredrag. Alle højskoledage starter med morgenkaffe kl. 9.30.

Lørdag d. 9. marts

10.00 Kirke i forandring v. lektor ph.d. Kirstine Helboe Johansen, Aarhus Universitet

12.30 Sangeftermiddag v. Anders Tranholm-Bjerg og Winni Steinicke

13.30 Generalforsamling

Lørdag d. 27. april

Udflugt til Djursland med lektor emeritus Ole Bent Larsen

Tilmelding til Anni Engedal på mail: anniengedal@hotmail.com. NB! Forhøjet pris til denne tur: Kr. 100. Dog kr. 50 til dem, der har betalt for hele sæsonen. Vi starter med morgenkaffe i Hobro Kirkecenter kl. 9.30 som vanligt.

9.30 Morgenkaffe

10.00 Afgang fra Kirkecentret i bus. Hjemkomst sidst på eftermiddagen.